5 жовт. 2011 р.

ЗАСІДАННЯ ТРИНАДЦЯТЕ

Сесійна зала Верховної Ради України
5 жовтня 2011 року, 10 година
Веде засідання Перший заступник Голови Верховної Ради України А.І.МАРТИНЮК

10:29:05
МАТВІЄНКО А.С.

Українська республіканська партія "Собор", блок „Наша Україна – Народна Самооборона”. Шановні колеги! Я хочу звернути вашу увагу на дві проблеми. Очевидно, виходять вони з того, що ці  проблеми, які існують сьогодні в нашій державі, підтверджують правду, що бідне те суспільство і трагічна історія тієї держави, де влада, замість відкритої політики, політики діалогу з народом власним, веде іншу політику - політику кон'юнктури, політику цинізму, якщо хочете, політику такого дрібного злодійства. В результаті цього появляються відповідні рішення і відповідні закони, які збурюють суспільство і які це суспільство ведуть до того, що не варто цій владі вірити, а відтак ніякі реформи в цій державі не відбудуться.
Ті, хто були сьогодні чи на минулому тижні в округах, бачили, що тим часом, коли ми боремося із так званою цинічним проектом Закону 9127: про гарантії держави щодо виконання судових рішень - і говоримо про те, що не можна так себе вести з пільгами ветеранів війни, афганцями, чорнобильцями, хочу вас повідомити, той, хто був на округах знає, що вступила в дію Постанова, так звана, 745, яка сьогодні базується на законопроекті 3491-6. Відмінили всі пільги рішенням уряду і сьогодні ніхто нічого нікому не платить.

Володимир Михайлович, я звертаюсь до вас. Зареєстровано 3 відповідних законопроекти, які мають відмінити це рішення. 7 пункт, який був порушення Регламенту, внести до цього закону і привести все у відповідність. Я прошу, якомога терміново, щоб ми це розглянули на засіданні Верховної Ради.
І друге питання. Питання, яке стосується експерименту по чотирьох областях (Київ, Дніпропетровська, Вінницька і Донецька) стосовно так званої реформи медичної сфери. Я знаю, що вже зареєстрований законопроект, який вносить пропозицію виключити Донецьку область із такого експерименту. Хочу сказати, Володимир Михайлович і шановні колеги, я проаналізував дії Міністерства охорони здоров'я, я побував у восьми лікарнях – нічого ніде ніхто не робить. В результаті того, що ми маємо поліпшити, так зване, медичне обслуговування населення, ми оптимізуємо, так звану, систему охорони здоров'я, зводимо до мінімальних бюджетів, звільняємо людей і ніхто не знає ніякої перспективи.

Володимир Михайлович, цим експериментом ми підриваємо довіру до власної Верховної Ради.
Я прошу вашого доручення відповідного комітету, і я думаю, що ми маємо заслухати цю інформацію на Верховній Раді, інакше нічого не буде, крім погіршення стану охорон здоров'я в даних областях. Дякую за увагу.

Немає коментарів:

Дописати коментар