19 лист. 2011 р.

ЗАСІДАННЯ ТРИДЦЯТЬ ЧЕТВЕРТЕ


Сесійна зала Верховної Ради України
18 листопада 2011 року, 10 година
Веде засідання Голова Верховної Ради України В.М.ЛИТВИН 

10:46:50
ПАВЛОВСЬКИЙ А.М.

Андрій Павловський, блок "Батьківщина". Ми бачимо, що в ситуації з Тимошенко влада вже переходить не просто від арешту, ув'язнення лідерів опозиції, а до їх фізичного знищення, не надаючи протягом двох тижнів належну медичну допомогу, а це за міжнародними нормами – катування. Будете відповідати за свої фашистські методи.
І питання до пана Азарова. Вчора в місті Лубни відбувся Форум громадських організацій чорнобильців, і ви знаєте, що вони перед цим голодували в пенсійних фондах Донецька, Харкова, Львова. Люди обурені тим, що за вашим особистим дорученням пенсійні фонди суттєво скоротили їхні пенсії і соціальні виплати. Вони нервують, вони просили вам передати. Бо там ті декілька сотень гривень, що вони мають надбавки, вони витрачають повністю на ліки, бо вони врятували нашу країну від страшної катастрофи Чорнобильської…


ГОЛОВУЮЧИЙ. Миколо Яновичу, будь ласка, до вас запитання було Андрія Павловського з приводу чорнобильців.


АЗАРОВ М.Я. Уважаемый Владимир Михайлович, уважаемые народные депутаты, Кабинет Министров создал рабочую группу, которая рассматривает вопрос урегулирования тех конфликтов, которые сейчас имеют место. И в рамках государственного бюджета будут предусмотрены ресурсы, которые будут выделены на урегулирование этого вопроса.

10:58:43
ЛЯШКО О.В.

У мене запитання до Прем’єр-міністра Азарова. Пане Прем’єр-міністре, я інформую вас, що з вівторка у Донецьку 48 чорнобильців голодують через вашу політику, через те, що ви забрали в них пенсії, через те, що ви дали доручення не виконувати рішення судів про виплати їм належних виплат. 8 людей уже в лікарні.

Я хочу спитати в вас як Прем’єр-міністра, чи відчуваєте ви свою відповідальність за те, що люди сьогодні ризикують своїм життям, здоров'ям, протестуючи проти вашої антисоціальної політики. Мільйони людей по всій країні повстають проти дій уряду, проти того, що ви робите. Ви видали 63 протокольне доручення разом із Тігіпком і дали доручення не виконувати рішення судів. Ви забрали у пенсіонерів належні їм пенсії, ви позбавили їх належного соціального захисту. Я вас питаю, коли ви припините антисоціальну політику уряду. Коли ви припините обкрадати людей?

ГОЛОВУЮЧИЙ. Будь ласка, Миколо Яновичу.

АЗАРОВ М.Я. Ну, по существу отвечать на такие провокаторские выступления я не считаю нужным. Правительство достаточно хорошо информировано о всем том, что происходит в стране, и с людьми ведется нормальный диалог. Если бы вы не вмешивались со своими провокаторскими заявлениями, то б этот диалог был бы гораздо более конструктивным и плодотворным.


11:06:26
КАРМАЗІН Ю.А.

Юрій Кармазін. Шановний Володимире Михайловичу, у мене є два питання. Одне питання до Прем'єр-міністра України, інше питання до міністра охорони здоров'я.
Шановний пане Прем'єр-міністре, ця книжечка називається Конституція України. Тут є дивна норма. Написано у статті 124: "Судові рішення ухвалюються судами іменем України і є обов'язковими до виконання на всій території України". А це значить, що ніхто, навіть Президент України не може їх змінити. Виходячи з цього, я хочу зрозуміти, на якій підставі ви дали вказівку не виконувати ці рішення щодо дітей війни, щодо чорнобильців, щодо афганців, щодо інших соціально незахищених верств? Це перше питання.
Друге питання, чи знаєте ви, що в судах накопичилося зараз, в адміністративних, в апеляційних,  603 тисячі справ, які навіть  незареєстровані із-за процедури такої?
І до міністра охорони здоров'я. Іде цілеспрямоване вбивство Юрія Луценка. Плановане вбивство Юрія Луценка через …

ГОЛОВУЮЧИЙ. Завершіть питання.

КАРМАЗІН Ю.А. Я завершую. Так от, я звертаюся до пана міністра охорони здоров'я. Ви розумієте, Юрій Віталійович Луценко знаходиться зараз в такій ситуації, до речі, як і Тимошенко, по якій вам задавали питання. Вам задавали питання не просто так. Дають лікарі на дозвіл на побачення  з слідчим, а не дають на побачення з адвокатом, чи з її донькою власною, якає захисником по справі. Через це є протипоказання для утримання в місцях позбавлення волі, ви добре це знаєте, виходячи з цього, навіть засуджена людина звільняється з місця позбавлення волі, при таких захворюваннях як у Луценка, чому це питання не вирішено? Дякую за відповідь.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Будь ласка, Миколо Яновичу.

АЗАРОВ М.Я.  Юрію Анатолійовичу! Ми з вами вместе принимали Конституцию в 1996 году и я ее очень хорошо знаю. Так вот, в Конституции есть норма, что все видатки здійснюються виключно законом про державний бюджет. І якщо в законі про державний бюджет видатків на определенные цели немає, то і здійснюватися вони не могут. Не можуть, так? Или не так?

КАРМАЗІН Ю.А. Не так. Не можна скасувати рішення…

АЗАРОВ М.Я.  Тому, еще раз підкреслюю, всі видатки здійснюються виключно Законом про Державний бюджет України.

Немає коментарів:

Дописати коментар