6 квіт. 2011 р.

ЗАСІДАННЯ ДВАДЦЯТЬ ЧЕТВЕРТЕ

Сесійна зала Верховної Ради України
6 квітня  2011 року, 10:00 година
Веде засідання Голова Верховної Ради України В.М.ЛИТВИН


12:59:26
КАРМАЗІН Ю.А.
Юрій Кармазін, Партія захисників Вітчизни.
Шановні народні депутати, безумовно, нам зараз перед тими подіями, що в нас, роковини Чорнобильської катастрофи, треба уважно відноситись до всіх тих законів, зокрема і до того, що уряд пропонує, і скоро вони будуть розглядатися ці законопроекти. Там пропонувалося взагалі скасувати і встановлювати тільки урядом межі доплат чорнобильцям, тим, хто постраждав від Чорнобиля.
Я б хотів звернути увагу на позитив, який є в цьому законопроекті, де визначається санітарна захисна сума, зона. Робиться її визначення. Це територія навколо ядерної установки та об’єктів, призначених для поводження. У санітарно-захисній зоні забороняється проживання населення, встановлюється обмеження на виробничу діяльність, що не має відношення до ядерної установки або до об’єктів, призначених для поводження.
 Я хотів би звернути увагу на те, що тут іде мова також про, в абзаці 3 частини першої статті 12 про пільги за оплату за споживчу електричну енергію. Правда, ми записуємо, що тариф для населення і порядок компенсації збитків встановлюються органом державного регулювання діяльності в електроенергетиці, відповідно до Закону про електроенергетику. Раніше на цей орган не посилалися. А цей орган зараз і я наголошую, бо я буду вносити зміни до другого читання до цього закону, а цей орган зараз працює не для населення.
І якщо говорити і зараз про те, що відбувається з оплатою людям, то все, що стосувалося потарифної оплати, уряд сьогодні у кожного українця-бюджетника краде в середньому 500 гривень в місяць.
Тому я сьогодні підготую і направлю звернення до генерального прокурора щодо порушення кримінальної…

ГОЛОВУЮЧИЙ. Генеральний прокурор до нас не має відношення зараз, Юрію Анатолійовичу. Будь ласка, завершуйте.

КАРМАЗІН Ю.А. Я завершую думку. Що я направлю до генерального прокурора обґрунтування, чому я буду ставити питання про притягнення до кримінальної відповідальності керівника уряду Прем’єр-міністра Азарова. Дякую.

Немає коментарів:

Дописати коментар