22 квіт. 2011 р.

ЗАСІДАННЯ ТРИДЦЯТЬ ДРУГЕ

Сесійна зала Верховної Ради України
21 квітня  2011 року, 16 година
Веде засідання Голова Верховної Ради України В.М.ЛИТВИН


18:07:56
КАРМАЗІН Ю.А.
Юрій Кармазін. Шановні народні депутати! Для мене, як і для всіх українських громадян, надзвичайно дорогим є святкування Дня Перемоги, відзначення ветеранів. Але я бачу завдання влади, головне, не в тому, щоб відволікати владу суспільства на розвішування і клонування прапорів. Я бачу завдання в іншому. Я бачу, щоб ті ветерани, ті учасники війни, інваліди війни сьогодні спокійно жили, спокійно доживали свій вік, раділи за Україну, раділи за своїх дітей і онуків. Щоб вони бачили, що про них хтось піклується. Як ви піклуєтесь і ваш уряд, очолюваний "кровосісьою". Ми бачили, ми знаємо.
Ми знаємо через те, що є проект 7562. Там  в 17 категоріях,  в тому числі інвалідів війни, в тому числі ветеранам війни, в тому числі всім, хто носив чи носить пагони, в тому числі чорнобильцям, накануне 26 числа вам кажу, всім ви пропонуєте знизити, зняти планку і прибрати пільги. І про це ви не  говорите. При чому це? А от при тому, що ви це заміняєте ідеологією.
Тепер, я хочу, щоб ви знали, що в першому читанні за цей законопроект, а його треба розглядати в двох читаннях, це очевидно, я буду голосувати з огляду на те хоча би, що в Україні живе в Одесі, щоб ви знали, Фёдор Петрович Клюев, це Федько-партизан, якого в 14-річному віці двічі нагородили за перехід через лінію фронту; його портрет висить в Третьяковській галереї; він живе тут, слава Богу, живий, слава Богу, здоровий. Але   повиключайте  з цього проекту все, що  носить ідеологію: комсомолки, цк партій і так далі, все, що  є тут  у  пояснювальній записці. Не розколюйте і так вже  доколоту Україну.

Немає коментарів:

Дописати коментар